*خوشبختکده تنهایی*

تنهــــا گوشهــ ی چشمـــی از نگـــــاه خــــدا بـــرای خوشـــــــبختـــــی کافیـــــستـــــ...

*خوشبختکده تنهایی*

تنهــــا گوشهــ ی چشمـــی از نگـــــاه خــــدا بـــرای خوشـــــــبختـــــی کافیـــــستـــــ...

دیالوگی ماندگار...

مهران مدیری (مرد هزار چهره):

آقای قاضی من فهمیدم که اگه در همه کارها بی عرضه م؛
ولی در جوگیر شدن استادم!
آقای قاضی؛ من از اولش هم اشتباهی بودم؛ اشتباهی!!!



سین هشتم...

"سرد " شدن با بعضیا تو زندگیم...

هشتمین...!!!

"سین"

سفره ی عید امسالمه...!!!

شازده کوچولو...

شازده کوچولو پرسید:

از کجا بفهمم وابسته شدم؟

روباه جواب داد:

تا وقتی هست، نمی فهمی!



اخرین بار...

آخرین بار که من از تهِ دل خندیدم
علتش پول نبود
انعکاسِ جُوک هر روز نبود
علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یک دلقک
یا زمین خوردن یک کور نبود...
من بهِ « من » خندیدم!
که چو یک دلقک گیج
نقش یک خنده به صورت دارم و دلم میگرید...!