*خوشبختکده تنهایی*

تنهــــا گوشهــ ی چشمـــی از نگـــــاه خــــدا بـــرای خوشـــــــبختـــــی کافیـــــستـــــ...

*خوشبختکده تنهایی*

تنهــــا گوشهــ ی چشمـــی از نگـــــاه خــــدا بـــرای خوشـــــــبختـــــی کافیـــــستـــــ...

*عید قربان مبارک*

این روزها چه روزهای با عظمتی است...


موسی به طور میرود...


فاطمه به خانه علی...


ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه...


محمد با علی به غدیر...


حسین با تمام هستیش به کربلا..


"روز عرفه و عید قربان مبارک"




ابراهیم؛ اسماعیلش را قربانی کرد...
و حسین ؛
اکبرش و اصغرش و قاسمش و عباسش و همه چیزش را...

گاهی وقتها...

گاهی وقتها نوشتنت نمی آید؛

قدم زدن را هم دوست نداری...

چای هم برایت بیمزه شده...

از سیگار کشیدن میترسی..

از حرف زدن با دیگران حالت بهم میخورد!

حتی اعصابت هم خورد نیست

خسته نیستی

دلزده نیستی

اما تا دلت بخواهد؛ غمداری

شاید آلکی

بعضی وقتها حالتان مثل همیشه ی من است...




آرزوی گذشته...

دلم که میگیرد عجیب هوای کودکی ها به سرم میزند؛
آن روزهایی که بزرگ شدن برایم آرزو بود...
آرزویی که حالا دودمانم را بر باد داده..
خدایا
من مرد نیستم که روی حرفم بمانم!
آرزویم را پس بگیر
حالا همان کودکی هایم را میخواهم...


تنهای تنها...

بعضی وقتها عجیب دلم میگیرد از آدماهای دور و برم،

از کسانی که باید نزدیکترین باشند به من اما؛

دورترینند...

کسانی که باید در سخت ترین شرایط درکم کنند اما؛

همیشه دکَم کردند....

تا خودم بمانم و خودم،

بدون هیچ همدرد و همراز و همراهی...

تنهای تنها...

مثل روز اول؛

همان وقتی که مجبورم کردند به امدن...

و من به اجبار و با گریه و تنها به این دنیا امدم...

اما نمیدانم چرا بعداز اینهمه وقت هنوز دنیا به من نیامده است...


خاطره ها

منو این اتاق خالی...منو این عکسای خاکی
   دم این غروب دلگیر...لمس خاطره ت نفس گیر
منو این رویای با تو...منو این دنیای بی تو   
آرزوم همش همینه...باز دوباره دیدن تو        
دیدن تو، زیر بارون...دیدن تو، توی ایوون    
دیدنت کنار گلها...دیدنت رو موج دریا  
    اما حیف همش تو عکساست...باز مرور خاطره هاست                  
          خاطره های با تو بودن...خاطره های از تو خوندن            
خاطره هایی که پژمرده...با دلی که بی تو مرده     
   منو این دلی که مرده ست...حالا از زندگی خسته ست     
منو این رویای با تو...منو این دنیای بی تو
آرزوم همش همینه...باز دوباره دیدن تو   


قسم

قسم به ماه و خورشید ... قسم به عشق و امید

  قسم به ابر پاره ... به این دل بیچاره

دوست دارم،دوست دارم همــواره

قسم به آسمونا ... به موجهای دریا

      قسم به می و مستی ... به عشق و جان و هستی

دوست دارم،دوست دارم که هستی

قسم به این زمونه ... به این دل دیوونه

  قسم به نور و بارون ... به گلها توی گلدون

دوست دارم،دوست دارم مهربون...

          قسم به آب و آتیش ... به مستی و به راستیش

قسم به خاک و ابرا ... به خوبیای دنیا

دوست دارم،دوست دارم ای خدا



دوستت دارم

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

دوست دارم
یه حس عمیق بی بهانست...
دوست دارم
یه رویای شیرین شبانست...
دوست دارم
یه شوق عجیب عاشقانست...

*دوســـــتَتـــــ دارم*

دوسِت دارم؛ مثل همون حس عمیق و مثل همون رویای شیرین
دوسِت دارم؛ مثل گریه ی زیر بارون و مثل راه رفتن توی خزون

*دوســـــتَتـــــ دارم*

دوست دارم
یه درد ظریف غافلانست...
دوست دارم
یه بیت غریب از ترانست...
دوست دارم
یه بحث وسیع عارفانست

*دوســـــتَتـــــ دارم*
دوسِت دارم؛ مثل همون درد ظریف و مثل همون بیت غریب
دوسِت دارم؛ مثل طلوع گرم خورشید و مثل ستاره های غرق امید


*دوســـــتَتـــــ دارم*


عکس نوشته های به سلامتی...



بــهـــ ســــلـــــــامتــیـــــــ...Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی2...

به سلامتی مادر

که نه تکرار می شه نه تکراری...
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی اونایی که روزقیامت فقط زمین ازشون شاکیه اونم بخاطرسنگینی معرفتشون...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتیه اونایی که جای اعتقاد به بهشت و جهنم و اون دنیا، به یه کم انسانیت توی این دنیا معتقد هستند …

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی اونی که بی کسه، ولی نا کس نیست . . .

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی همه آدمایی که توی دریای مردونگی غرق میشن ولی از روی پل نامردی رد نمیشن...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

سلامتی کسایی که آرزوی یه دوستت دارم گفتن خودشون رو ، به دل آدم می ذارن اما دروغ نمی گن....

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

سلامتیه اونایی که عشق براشون دلگرمیه نه سرگرمی...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی همه اونایی که هزار آه در سینه دارند

 و لبخندی بر لب ...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتیه اونی که وقتی فهمید اشکاش برای کسی ارزش نداره ، دردشو پشت لبخندش پنهون کرد...
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی همه اوونایی که

دلشون از یکی دیگه گرفته

ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنن

میگن بخاطره غروب پاییزه …

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی اونایی که خیلی تنهان؛

نه که نمیتونن با کسی باشن، فقط دلشون نمیخواد با هرکسی باشن …

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی اونایی که هم دل دارن و هم معرفت اما کسی رو ندارن!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتیه کسایی که هیچکس دوسشون نداره و اونها هم دیگه توقع دوست داشتن رو از کسی ندارن...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی اونی که سیگار نمیکشه چون یه عمره داره از زندگی میکشه!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

به سلامتی خود سلامتی

 که قد همه دنیا ارزش داره...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

بهـــ ســلـــــــامتیـــــــ...




به سلامتی خودمون که نه مخاطب بودیم و نه خاص

دیگه چه برسه به مخاطب خاص...

به سلامتی...

به سلامتی همه ی آدمهایی که تنهان اما ته دلشون همیشه میگن بازم عیب نداره خدارو که داریم …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی اون حس هایی که نمیشه به اشتراک گذاشت مگر با خدا …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی خدا که گرونی رو کارش تاثیر نمیزاره و بعد از این همه سال با ۵٠تومن صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنه !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی اونی که دیروز جونشو داد تا من امروز به فردام فکر کنم …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولدشدن ، جنگیدن و جز همین خاک شدن !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی اونی که دست هر افتاده ای رو گرفت تا بلند شه اما وقتی خودش افتاد زیر پا لهش کردن …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه تا برا همه توضیح ندی حالت داغونه !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی دل که وقتی می شکنه صداش در نمیاد !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتیه دلت که شکست اما دلی رو نشکست …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی اونایی که تو این هوای دونفره با تنهاییشون قدم میزنن …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩ ﺟﺰ ﺭﻓﺎﻗﺖ ...

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی اونایی که نامردیای زمونه نامردشون نکرد …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ ﻭ ﺯﻝ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﭼﺘﺮﯼ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺷﻮﻥ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻩ !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

سلامتی اونکه تنها موند اما التماس نکرد
سلامتی اونکه داغ دید اما داغدار نکرد
سلامتی اونکه ضربه دید ولی به خدا واگذار کرد
سلامتی اونکه میتونست ولی رحم کرد
سلامتی اونکه مرد ولی کم نیاورد …

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

به سلامتی تنباکوی دوسیبی که روش با صداقت نوشته سرطان زاست نه آبمیوه ای که به دروغ نوشته ۱۰۰% طبیعی !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

گفت : بزن به سلامتی پت و مت !
گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟
گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !

Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

بهـــ ســلـــــــامتیـــــــ...


دستم را بگیر...

خــدایــــا...

دستـــمــ بــهــ آسمانتــــ نمــــی رســــدــ

امـــا تـــو کهـــ دستـــتــــ بـــهــ زمیــــنــــ مــــی رســـدــ


“بــلــنــــدمـــ کـــــن “




بی لیاقت...

لیـــاقــت مــی خواهــد
بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ
بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد
تعجـــب نکــــن !!
در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست
اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم
خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو …!

غریبه...

هـِــ ی غریبـــﮧ !

قیــآفت خیلـے آشنـآست
من و تو قبلا جـآیـے همدیگرو ندیدیــ م ؟
آهـ ـآن… یـ ـآدم اومــد
یــﮧ روزآیـے یــﮧ خاطره هـآیـے بـآ هم دآشتیم
یـآدمــﮧ اون موقع دم از عشق میزدے
هــﮧ … انقدر مــآت نگـ ـآم نکن
عشقت حسودیش میشــﮧ !
دســتات ارزونــی خودتــ..
رآستــے قبل رفتنت :

دیگــﮧ هیچ حسـ ے بهت ندآرم

دیگــﮧ وقتــے دیدمت دلم نلرزید
خوآستم بدونـی!


مال مردم...

ﻗﺎﻧﻌﻢ … !
ﺍﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ …!
ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻮﺩ …!
ﻗﺮﺑوﻥ ﺩل خودم ﻛﻪ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺭ ﻧﻴﺴﺖ !